2018/12/16

Zwiastun numer dwa, czyli nowe story od R



Hoseok to genialny kierowca wyścigowy. Taehyung – jego niezastąpiony menadżer. Zawodowo uzupełniają się jak Yin i Yang, na wspólnych zdjęciach wychodzą świetnie i z szerokimi uśmiechami, a prywatnie – serdecznie się nienawidzą. Jeden drugiego utopiłby w łyżce wody, gdyby się dało. Ale czego się nie robi pod publikę? Jednak sądny dzień nadejdzie szybciej, niż im się śniło.



 Opijając jeden z większych sukcesów kruczowłosego kierowcy, oboje przesadzą z procentami i przepadną z kretesem, żałując później chwili słabości. Hobi niechybnie zauważy, że nieodłączne bandany Tae są totalnie urocze, malinowe usta stworzone do całowania, a cała twarz jest śliczna jak u dziewczyny. Aż dziw bierze, że wcześniej nie zauważył. I niezależnie od tego, czy szatyn występuje w luźnych, sportowych ciuchach, czy markowych garniturach, wymaganych na wielkich imprezach, rautach, czy rozdaniach nagród, wciąż wygląda pięknie, a jego oczy hipnotyzują swoją głębią, przyciągając spojrzenia. Brunet zapragnie skosztować rozkosznych warg, które młodszy stale oblizuje w bardzo pociągający, niemal uwodzicielski sposób, a pomimo że dostanie za to cios pięścią, poczuje chęć na więcej i…



Zaciekawieni? W takim razie zapraszam na nową historię z moim ulubionym pairingiem w opowiadaniu o szybko brzmiącym tytule: „Dwoje na wirażu”.





 
A oto piękna okładka ♥. Mam nadzieję, że Wam się podoba ;).



~~~~*~~~~



Hej Kochani!


Jako że ciężko było mi usiedzieć na miejscu, postanowiłam równocześnie do „Kidnappingu” publikować nowe opowiadanie. Polubiłam je na tyle, że po prostu nie mogłam patrzeć, jak grzecznie czeka na swoją kolej, moszcząc się w jednym z plików Worda. No serce mi pękało! Toteż przybywam z zapowiedzią i mam nadzieję, że historia spodoba Wam się na tyle, że przeczytacie i zostaniecie na dłużej. Główni bohaterowie to oczywiście Hoseok i Taehyung, a prolog tego opowiadania pojawi się przed końcem roku, gdyż trzeci rozdział „Kidnappingu”, moim zdaniem, wymaga niewielkich poprawek. Niezależnie od tego, co dodam pierwsze, coś na pewno pojawi się jeszcze w 2018 :).

 A teraz, przygotujcie się na jazdę bez trzymanki!

Ściskam mocno!

Wasza R ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz